Reklama2020-08-14
11

Robert Lewandowski znów będzie reklamował T-Mobile

Piłkarz Robert Lewandowski został ambasadorem reklamowym sieci telekomunikacyjnej T-Mobile - poinformował prezes T-Mobile Polska Andreas Maierhofer. Lewandowski reklamował już T-Mobile kilka lat temu.

W ramach współpracy kapitan reprezentacji Polski będzie brał udział w kampaniach promujących działania strategiczne marki, jak również kluczowe usługi z portfolio T-Mobile. Pierwsza kampania reklamowa z udziałem nowego ambasadora rozpocznie się jeszcze w sierpniu.

- T-Mobile, zgodnie ze strategią firmy, chce dzielić się z klientami tym, co najlepsze. Są to zarówno znakomite, dopracowane produkty czy usługi, jak i związana z nimi radość wynikająca z łączenia ludzi za sprawą technologii, usprawniania i ułatwiania ich życia. W tym celu codziennie pracujemy, stawiając ambicję, wytrwałość i pokorę na pierwszym miejscu. Jestem więc dumny, że możemy współpracować z ambasadorem, który reprezentuje właśnie te cechy. Robert Lewandowski jest niezwykle utalentowanym i pracowitym zawodnikiem. Wierzę, że razem zbudujemy solidną drużynę i wzmocnimy markę, którą Polacy pokochają nie tylko za jakość, lecz także za pozytywne emocje - powiedział Andreas Maierhofer, prezes zarządu T-Mobile Polska.

Czytaj także: T-Mobile Polska uruchamia sieć 5G, w zasięgu 6 mln osób

T-Mobile sponsorem klubu Roberta Lewandowskiego

T-Mobile jest głównym sponsorem Bayernu Monachium, w którym od sześciu lat gra Lewandowski. Logo telekomu jest widoczne na przedniej części koszulek zawodników.

Robert Lewandowski reklamował już T-Mobile w Polsce kilka lat temu. W 2014 roku wystąpił wspólnie z żoną Anną w kampanii nawiązującej do jego transferu z Borussii Dortmund do Bayernu, a w 2016 roku, przy okazji Euro 2020, reklamował telekom razem z aktorem Tomaszem Kotem.

Robert Lewandowski z kilkoma kontraktami reklamowymi

Od kilku lat Robert Lewandowski jest międzynarodowym ambasadorem chińskiego Huawei. Piłkarz promuje flagowe smartfony tej marki. W tym roku promował  także sklep z aplikacjami Huawei AppGallery.

Pod koniec ub.r. Lewandowski pojawił się w dwóch kampaniach Huawei: wizerunkowej pod hasłem „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” (razem z Kubą Wojewódzkim i Marcinem Tyszką) oraz bożonarodzeniowej (wspólnie z Anną Lewandowską). Ponadto został ambasadorem akcji społecznej „Bądź kumplem, nie dokuczaj!”.

W sierpniu po dwóch latach piłkarz ponownie pojawił się w kampanii reklamowej maszynek do golenia Gillette (produkowanych przez Procter&Gamble). Lewandowski od wielu lat promuje też inną marką tego koncernu - szampon do włosów head&shoulders. Wiosną ub.r. zaczęto emitować spot, w którym piłkarz trenuje młodego zawodnika i piłkarkę.

Ponadto Lewandowski jest ambasadorem marketingowym Oshee, a także rozwija też własne brandy. Na początku tego roku w sklepach pojawiła się kawa RL9.

W pierwszych dniach sierpnia wydawca gier komputerowych Movie Games podpisał z Lewandowskim umowę inwestycyjną, na mocy której spółka rozpocznie wydawanie gier o tematyce sportowej. - Współpraca z Movie Games to dodatkowo możliwość pokazania piłki nożnej od kuchni i będziemy to robić jako pierwsi - skomentował to Robert Lewandowski.

Czytaj także: T-Mobile najlepszym dostawą internetu mobilnego w pierwszym półroczu br.

W drugim kwartale tego roku T-Mobile Polska osiągnął całkowite przychody w wysokości 1,6 mld zł, co oznacza wzrost o 3,4 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w 2019 r.

Autor:jd

KOMENTARZE(11)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas