Reklama2010-03-05
1

Robin Weeks dyrektorem kreatywnym Grupy Ogilvy w Polsce

Robin Weeks, dyrektor kreatywny Grupy Ogilvy w Europie Środkowo-Wschodniej, obejmuje takie samo stanowisko w polskim oddziale agencji. Zastąpi Michała Nowosielskiego, który odchodzi z firmy.

Robin Weeks będzie pracował jako dyrektor kreatywny Grupy Ogilvy w Polsce od połowy marca, jednocześnie pełniąc funkcję międzynarodowego dyrektora kreatywnego agencji w Europie Środkowo-Wschodniej. Z firmą jest związany od ponad pięciu lat, a w latach 2004-2006 pracował już w jej warszawskim oddziale. Ogółem w branży reklamowej ma ponad 20-letnie doświadczenie.
 

Weeks w polskim oddziale Grupy Ogilvy zastąpi Michała Nowosielskiego, który po czterech latach pełnienia funkcji dyrektora kreatywnego zrezygnował z niej i odchodzi z firmy.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas