Reklama2017-11-27
0

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę z kampanią o rodzicielskiej odpowiedzialności

Pod hasłem „Rodzicielstwo to wyzwanie. Uważaj, żeby czegoś nie przegapić” rusza kampania fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Uczula rodziców na ochronę dzieci przed zagrożeniami czyhającymi w internecie.

Kampania zwraca uwagę na kluczową rolę rodzicielskiej uważności w ochronie dzieci przed zagrożeniami online. Przesłanie akcji skupia się ma problemie manipulowania dziećmi w celu nakłaniania ich do tworzenia i przesyłania materiałów o charakterze erotycznym, a czasem również spotkania w celu wykorzystania seksualnego dziecka.

Hasło kampanii „Rodzicielstwo to wyzwanie. Uważaj, żeby czegoś nie przegapić” pokazuje, jak ważny jest realny kontakt rodzica z dzieckiem dla zapewnienia mu bezpieczeństwa.

Kampania „Uważni Rodzice” prowadzona będzie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i lokalnych oraz w mediach społecznościowych. Jej głównym elementem jest film w reżyserii Tomasza Knittla oraz ze zdjęciami Macieja Puczyńskiego.

Film w pełnej wersji (105 minut) zostanie udostępniony online. W wersji 30-sekundowej spot emitowany będzie non profit w TVN, TVP oraz blisko 100 lokalnych stacjach telewizyjnych, w ramach patronackiej współpracy ze Stowarzyszeniem Polskich Telewizji Lokalnych i Regionalnych.

Ponadto w ramach działań przygotowano platformę internetową Uważni Rodzice, gdzie rodzice i opiekunowie, a także zainteresowani profesjonaliści pracujący z dziećmi znajdą informacje i materiały o problemie manipulowania dziećmi w sieci oraz na temat idei uważnego rodzicielstwa.

Kampania „Uważni Rodzice” realizowana jest przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę w ramach działań Polskiego Centrum Programu Safer Internet. Patronat nad akcją objął Komendant Główny Policji. Działania współfinansowane są ze środków Fundacji OAK.

Za produkcję filmu odpowiada dom produkcyjny Film Fiction.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas