Reklama2020-09-29
41

Rodzina Spokojnickich w reklamie podłóg laminowanych Swiss Krono Aqua Zero

Producent podłóg laminowanych Swiss Krono rozpoczął działania reklamowe linii Aqua Zero. Akcję przygotowała Kerris Group.

Swiss Krono w nowej kampanii pod hasłem “Najlepszy Fundament? Wodoodporność!” prezentuje zalety swoich nowych podłóg laminowanych Aqua Zero o wodoodporności do 24h.

Bohaterami spotów reklamowych jest Rodzina Spokojnickich, która przeżywa różne, codzienne przygody - jak wylanie zupki przez niemowlę, wbiegnięcie do domu mokrego psa, rozlanie wody przez dziecko przy podlewaniu kwiatów. Dzięki podłogom laminowanym Aqua Zero, konsumenci mają zapewniony pełny komfort - nie muszą się przejmować małymi wpadkami, które mają miejsce niemal w każdym domu, każdego dnia.

Kampania digital realizowana jest m.in. w kanałach display & video 360 (programmatic, w tym reklama VOD w Player.pl i reklama audio w Spotify), Google Ads, Facebook Ads, a także Allegro.

Uzupełniają ją billboardy sponsorskie w telewizji (TVN, HGTV, TTV, TVN7) i Radiu ZET. W ramach kampanii odbędzie się również loteria paragonowa organizowana we współpracy z grupą JET.

“Najlepszy Fundament? Wodoodporność!” jest zintegrowaną kampanią Kerris Group. Agencja odpowiada za strategię, kreację, zaplanowanie, realizację i zakup mediów. Spot reklamowy został wyprodukowany we współpracy z domem produkcyjnym Film Fiction.

Autor:jd

KOMENTARZE(41)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas