Reklama2015-04-28
1

Rodzinna podróż samochodem gorsza niż pociągiem w reklamie PKP Intercity (wideo)

W nowej reklamie PKP Intercity w kampanii pod hasłem „Zapowiada się dobra podróż” pokazywane są negatywne aspekty rodzinnej podróży samochodem. Akcję przygotowały i realizują firmy BBDO Warszawa i Havas Media.

Spot pokazuje znajomych bohatera pracującego jako konduktor w PKP Intercity, którzy opowiadają o uciążliwej podróży samochodem na rodzinne wakacje. Zupełnie inaczej, jako w pełni komfortowy, przedstawiany jest przejazd pociągiem.

Jest to kolejna odsłona kampanii pod hasłem „Zapowiada się dobra podróż” prowadzonej od lutego br. W poprzednich spotach występowali inni pracownicy PKP Intercity: konduktorka przekonująca do podróży pociągami tego przewoźnika rodziców innych dzieci na zebraniu szkolnym (obejrzyj to) oraz maszynista i kasjerka podkreślający szybki czas i niskie ceny takich podróży (zobacz te reklamy).

Kampania jest prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne), radiu, internecie (m.in. serwis Dobrapodroz.pkp.pl) oraz na outdoorze (ponad 900 nośników w dużych miastach, m.in. Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu i Katowicach).

Kreacją reklam zajęła się agencja BBDO Warszawa, a za planowanie i zakup mediów jest odpowiedzialny dom mediowy Havas Media.

Autor:tw

Więcej informacji:PKP, Intercity

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas