Prasa2007-11-15
0

Rosną zyski Platformy Mediowej Point Group

Po pierwszych trzech kwartałach br. zysk netto Platformy MediowejPoint Group wyniósł 5 605 000 zł. Dla porównaniu w całym 2006 rokuspółka zanotowała stratę w wysokości 6 445 000 zł.

Przychody ze sprzedaży w okresie od 1 stycznia do 30 wrześniabr. wyniosły 29 650 000 zł, co stanowiło 98 proc. przychodów zokresu od 1 stycznia do 31 grudnia 2006 roku (wynosiły wtedy 30 501000 zł).

Głównym czynnikiem wpływającym na tak istotny wzrost przychodówbyło - jak informuje PMPG - zwiększenie portfolio usług o nowetytuły, usługi drukarskie, usługi PR jak również wzmocnieniedziałań sprzedażowych poprzez restrukturyzacje działusprzedaży.

Natomiast EBITDA w analizowanym okresie br. ukształtowała się napoziomie 5 357 000 zł, a w zeszłym roku wynosiła ponad 2 794 000zł.

- Wyniki, jakie osiągnęliśmy po trzech kwartałach 2007 sąnajlepszym dowodem, że strategia dywersyfikacji naszychprzedsięwzięć mediowych przy jednoczesnym zapewnieniu synergiimiedzy spółkami w holdingu PMPG przekłada się na wysoką rentownośćnaszych działań - komentuje wyniki Michał M. Lisiecki, prezeszarządu Platformy Mediowej Point Group.

Autor:pp

Więcej informacji:Michał M. Lisiecki, Point Group

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas