Prasa2013-08-22
4

Rośnie sprzedaż „Bravo”, „Bravo Girl” z dużym spadkiem

W maju 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazynów młodzieżowych był bez zmian dwutygodnik „Bravo”. Największy wzrost zanitował „Fun Club”, z najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl”.

Wszystkie pisma młodzieżowe wydawane są przez Wydawnictwo Bauer. Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” w maju 2013 roku wyniosła 160 286 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2012 roku pismo to zanotowało wzrost wynoszący 1,50 proc.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował miesięcznik „Fun Club”, którego sprzedaż ogółem wzrosła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 8,19 proc. do 74 277 egz.

Natomiast na ostatnią pozycję podium spadł „Twist”, którego wynik w analizowanym okresie wyniósł 63 153 egz., po spadku o 14,13 proc.

Z kolei zajmujący czwartą lokatę „Bravo Girl” zanotował największy spadek w zestawieniu - o 20,51 proc. do poziomu 52 639 egz.

Zobacz tabelę


W maju 2013 roku w porównaniu do kwietnia 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 13,72 proc.) pochwalić się mógł „Twist”. Z kolei jako jedyny spadek zanotował „Bravo Girl” - było to 8,79 proc.

Zobacz tabelę

Autor:mk

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas