We wrześniu 2009 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych skierowanych do kobiet był "Twój Styl" - największy wzrost sprzedaży odnotowało "Glamour" (18 proc.) - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer) we wrześniu br. wyniosła 286 374 egz. i była niższa o 3 proc. niż w analogicznym okresie 2008 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu - ze sprzedażą na poziomie 207 834 egz. - uplasował się "Joy" (Marquard Media Polska), który miał sprzedaż większa o 5 proc.
Trzecią lokatę zajął miesięcznik shoppingowy "Avanti" (Agora), który rozszedł się w nakładzie 199 929 egz. (203 458 w 2008 r.).
Zobacz tabelę
Porównując dane z września br. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że najbardziej wzrosła sprzedaż magazynu "Avanti" (o 41 proc.).