Prasa2009-05-14
0

Rośnie sprzedaż miesięczników luksusowych

W lutym 2009 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników luksusowychi shoppingowych skierowanych do kobiet był "Twój Styl", anajwiększy wzrost odnotował "Glamour" - raport portaluWirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer) w lutym b.r. wyniosła 261 990 egz. i była wyższa o 18 proc. niż wanalogicznym okresie 2008 roku - wynika z najnowszych danychZwiązku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przezWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu - ze sprzedażą na poziomie 170 807 egz. -uplasował się miesięcznik "Joy" (Marquard Media Polska), który miałsprzedaż mniejszą o 12 proc.

Trzecią lokatę zajął magazyn shoppingowy "Avanti" (Agora), któryrozszedł się w ilości 159 527 egz. (159 806 w 2008 r.).

Zobacz tabelę

Porównując dane z lutego b. r. do danych z poprzedniego miesiącawidać, że najbardziej spadła sprzedaż ogółem "Cosmopolitan" (o 24proc.).

Zobacz tabelę


Zgodnie z informacją otrzymaną od wydawcy miesięcznika "Hot Moda& Shopping" po publikacji biuletynu "styczeń 2009",opublikowana w nim deklaracja tego miesięcznika dotyczyła numerułączonego styczeń/luty 2009.

Autor:masz

Więcej informacji:Sukces, Twój Styl, zkdp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas