W lutym 2009 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników luksusowychi shoppingowych skierowanych do kobiet był "Twój Styl", anajwiększy wzrost odnotował "Glamour" - raport portaluWirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer) w lutym b.r. wyniosła 261 990 egz. i była wyższa o 18 proc. niż wanalogicznym okresie 2008 roku - wynika z najnowszych danychZwiązku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przezWirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu - ze sprzedażą na poziomie 170 807 egz. -uplasował się miesięcznik "Joy" (Marquard Media Polska), który miałsprzedaż mniejszą o 12 proc.
Trzecią lokatę zajął magazyn shoppingowy "Avanti" (Agora), któryrozszedł się w ilości 159 527 egz. (159 806 w 2008 r.).
Porównując dane z lutego b. r. do danych z poprzedniego miesiącawidać, że najbardziej spadła sprzedaż ogółem "Cosmopolitan" (o 24proc.).
Zgodnie z informacją otrzymaną od wydawcy miesięcznika "Hot Moda& Shopping" po publikacji biuletynu "styczeń 2009",opublikowana w nim deklaracja tego miesięcznika dotyczyła numerułączonego styczeń/luty 2009.