Prasa2010-01-11
0

Rośnie sprzedaż "Twojego Stylu", "Pani", "In Style" i "Elle"

W październiku 2009 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych skierowanych do kobiet był "Twój Styl" - największy wzrost sprzedaży odnotowała "Uroda" (265 proc.) - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
 

Sprzedaż ogółem "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2009 r. wyniosła 256 407 egz. i była wyższa o 5 proc. niż w analogicznym okresie 2008 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu - ze sprzedażą na poziomie 207 834 egz. - awansował miesięcznik shoppingowy "Avanti" (Agora), który miał sprzedaż mniejszą o 3 procent.

Trzecią lokatę zajął  "Joy" (Marquard Media Polska), który rozszedł się w nakładzie 170 530 egz. (180 479 w 2008 r.).

Zobacz tabelę


Porównując dane z października br. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że spadła sprzedaż większosci miesięczników luksusowych i shoppingowych.  

Zobacz tabelę


 

Autor:wm

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas