Prasa2014-05-30
1

Rośnie sprzedaż tygodników plotkarskich. „Życie na Gorąco” na czele

W I kwartale 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie pisma zanotowały wzrosty sprzedaży, a najwięcej zyskało „Twoje Imperium”.

Liderem w tym segmencie pozostaje „Życie na Gorąco” (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) którego średnia sprzedaż ogółem w I kwartale 2014 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej wzrosła o 1,63 proc. i wyniosła 605 286 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 6,49 proc. do 335 728 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym okresie uplasował się na poziomie 237 355 egz., po wzroście o 2,06 proc.

Zobacz tabelę

 

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas