Internet2009-10-05
0

Rośnie udział internetu w światowych wydatkach na reklamę

O 9 proc. mają w bieżącym roku zwiększyć się światowe nakłady nareklamę online.

Taką prognozę przedstawiła należąca do holdingu reklamowego WPPGroup agencja GroupM, według której rynek wróci do dwucyfrowegowzrostu już w roku 2010, kiedy nakłady na internetową reklamę majązwiększyć się o 11 proc.

W całym bieżącym roku globalne wydatki na internetową reklamęmają wynieść 58,17 miliarda dolarów, co da internetowi 13,2 proc.udziału w całym reklamowym rynku. W przyszłym roku wskaźnik ten mawzrosnąć do 14,6 proc, a wydatki do 64,69 miliarda dolarów.

Do wzrostu udziału internetu w globalnym rynku reklamy w głównejmierze przyczyniają się rosnące w szybkim tempie nakłady na reklamęw wyszukiwarkach oraz spadające wydatki na reklamę w mediachtradycyjnych.

Autor:km

Więcej informacji:reklama online

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas