Telewizja2016-03-11
42

Rośnie widownia „Woronicza 17”. TVP Info wygrywa z TVN24 i Polsat News

Michał Rachoń, fot. tvpMichał Rachoń, fot. tvp

Magazyn „Woronicza 17” od początku stycznia br. śledzi średnio 615 tys. widzów, o 170 tys. więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Audycja daje TVP Info pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych.

Publicystyczny program „Woronicza 17” emitowany jest na antenie TVP Info w niedziele o godz. 9.45. Od 14 lutego br. prowadzi go Michał Rachoń, który w tej roli zastąpił Krzysztofa Ziemca.

Średnia widownia programu w okresie od 3 stycznia do 6 marca 2016 roku wyniosła 615 tys. osób, co przełożyło się na 6,66 proc. udziału w grupie 4+ i 2,37 proc. w 16-49 - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.

W analizowanym okresie najpopularniejsze wydanie „Woronicza 17” wyemitowano 10 stycznia br., które obejrzało 770 tys. widzów. Gośćmi audycji byli wówczas: Adam Struzik, Marcin Kierwiński, Ryszard Czarnecki, Piotr Apel, Adam Szłapka, dr Anna Materska-Sosnowska i prof. Wawrzyniec Konarski.

Zobacz tabelę


Względem analogicznego okresu ub.r. publicystyczny magazyn TVP Info zyskał 166 tys. widzów. Wówczas śledziło go 449 tys. osób, a jego udział wyniósł odpowiednio 4,95 proc. i 2,14 proc.

Newsowa stacja TVP w czasie nadawania audycji zdecydowanie wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z TVN24. Kanał ten, nadający wówczas blok „Wstajesz i wiesz, ma w tym paśmie 3,22 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (0,98 proc.). W grupie komercyjnej liderem jest TVN24.

Zobacz tabelę

Dodajmy, że w lutym br. udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,34 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(42)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas