Reklama2019-03-05
7

Rossmann kończy cykl reklam z aktorkami z serialu „Przyjaciółki”

Sieć drogerii Rossmann planuje wprowadzenie nowej platformy komunikacji - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Firma już wkrótce zaprzestanie emisji reklam z bohaterkami serialu „Przyjaciółki”. Promowała się nimi od blisko dwóch lat.

O zmianie komunikacji Rossmanna informowaliśmy już jesienią ub.r. Wtedy firma nie chciała podać, kiedy wprowadzi zmiany. Teraz Agata Nowakowska, rzeczniczka sieci drogerii potwierdziła portalowi Wirtualnemedia.pl, że Rossmann kończy emisję reklam z bohaterkami serialu „Przyjaciółki”. Ma to nastąpić z końcem marca br.

W reklamach Rossmanna występowały cztery aktorki, które grają główne role w serialu „Przyjaciółki” w Polsacie: Małgorzata Socha, Anita Sokołowska, Joanna Liszowska i Magdalena Stużyńska. Po raz pierwszy pojawiły się w spotach marki wiosną 2017 roku.

Najpierw reklamowały program „Klub Rossmann”, w kolejnych spotach zachęcały do skorzystania z wielu ofert promocyjnych w drogeriach tej sieci

Zmiana strategii komunikacji, rezygnacja z reklam z udziałem „Przyjaciółek” zbiega się w czasie z rozpoczęciem przez Rossmann współpracy z nowo wybraną w przetargu agencją reklamową. Fat Baby przejmuje obsługę firmy od Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska) z początkiem kwietnia br.

Marketer zmienił też dom mediowy - teraz za planowanie i zakup mediów do jego kampanii odpowiadać będzie Initiative (IPG Mediabrands) zamiast Blueway Com.

Autor:bg

Więcej informacji:Rossmann, Przyjaciółki, reklama

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas