Prasa2011-05-13
1

Roszady personalne w Edipresse Polska

Wydawnictwo Edipresse Polska utworzyło stanowiska dyrektora ds. komunikacji i PR oraz kierownika produktu dwutygodnika “Party”.

 Dyrektorem ds. komunikacji i PR firmy została Marzena Reinert. Do jej zadań będzie należał PR korporacyjny, komunikacja wewnętrzna w spółce oraz star management. Z Edipresse Reinert jest związana od sześciu lat, podczas których pełniła funkcję dyrektora promocji miesięczników “Uroda” i “Dom&Wnętrze”. Wcześniej pracowała jako dyrektor marketingu AWR “Wprost”.

Na stanowisku dyrektora promocji “Urody” i “Dom&Wnętrze” Marzenę Reinert zastąpiła Ewa Świgoń, związana przez osiem lat z wydawnictwem C.H. Beck, ostatnio jako dyrektor ds. publikacji biznesowych. Podczas swojej kariery Świgoń współpracowała również z Grupą Onet oraz Agorą.

Nowopowstałą funkcję kierownika produktu magazynu “Party” objął Marcin Komarzewski, który będzie odpowiedzialny za całość działań promocyjno- marketingowych dla tego pisma. Dotychczas Komarzewski w Edipresse był kierownikiem produktu “Urody” i “Dom&Wnętrze”, a wcześniej młodszym specjalistą ds. promocji tytułów. Do tej pory za działania promocyjne dla “Party” odpowiadała na stanowisku specjalisty ds. promocji Agnieszka Brencz, która obecnie zajmuje się promocją “Vivy!”.

Zwolnioną przez Komarzewskiego funkcję kierownika produktu miesięczników “Uroda” oraz “Dom&Wnętrze”  objęła Anna Stopińska. Ostatnio pełniła ona funkcję PR & project managera w Wydawnictwie Elementone, pracując na rzecz “Futu Magazine”, “Futu Ideas” oraz portalu futu.pl. Wcześniej związana była z Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris, gdzie odpowiadała za całość działań PR-owych dla marek z segmentu ekonomicznego. Poprzednie jej miejsca pracy to Telewizja Polska, Wydawnictwo Marka Publikacje, Pernod Ricard – Wyborowa oraz Arthur Andersen Polska.

Autor:pp

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas