Reklama2009-05-21
0

Różczka, Kot i Adamczyk reklamują nową ofertę Netii (wideo)

Rusza produktowa część kampanii reklamowej Netii z udziałemMagdaleny Różczki, Tomasza Kota i Piotra Adamczyka. Aktorzy promująofertę, w której za niezmienioną cenę otrzymuje się cztery razyszybszy dostęp do internetu.

W ramach kampanii reklamowej Netii prowadzonej pod hasłem"Wolność wyboru" rusza etap promujący ofertę, w której za 49 złzamiast dostępu do internetu o szybkości 1 Mbit/s otrzymuje sięłącze o przepustowości 4 Mbit/s. Promocja obowiązuje zarówno wprzypadku usług dostarczanych za pośrednictwem własnejinfrastruktury Netii, jak i uwolnionych linii TP (LLU). Tę ofertęreklamują aktorzy Magdalena Różczka, Tomasz Kot i Piotr Adamczyk,którzy od tygodnia występują w wizerunkowej części kampaniiNetii.



Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN, TVN7, Polsat, TV 4), radiu (Radio Zet, RMF FM, RMF Maxxx, Trójka),internecie (m.in. WP.pl, Onet, Interia, Google, Nasza-Klasa.pl) iprasie (m.in. "Wprost", "Newsweek", "Angora", "Fakt", "TeleTydzień", "Gazeta Wyborcza", "Super Express", "Pani Domu", "EchoMiasta"). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brasil, azakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

Autor:tw

Więcej informacji:Netia

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas