Reklama 2017-11-24
8

„Rozrywka bez kagańca” - rusza kampania wprowadzająca na rynek player+ autorstwa 180heartbeats + Jung v Matt

Pod hasłem „Rozrywka bez kagańca” wystartowała kampania wprowadzająca player+ - wspólną ofertę TVN oraz ITI Neovision, operatora platformy telewizyjnej nc+,  udostępnioną w ramach serwisu player. Za jej przygotowanie odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v Matt, która zdobyła zlecenie w wyniku wygranego przetargu.

Serwis player+ to oferta, w ramach której klienci mogą wykupić w pakietach dostęp do oferty programowej HBO lub Canal+ w player.pl. Osobno można też kupić dostęp do Canal+ Seriale.

Kampania promująca ofertę ruszyła 23 listopada. Spot pokazuje w dynamicznych ujęciach różne zmiany, podkreślając nowy na polskim rynku charakter oferty player+. Minutowy film zwieńczony jest hasłem „Rozrywka bez kagańca”.

Spot będzie emitowany na kanałach Grupy TVN oraz w Premium TV. Działania launchowe będą  wspierane w internecie i social mediach.

Całość kampanii zaplanowała agencja Starcom. Reklamę wyreżyserował Szymon Pawlik, a autorem zdjęć jest Kajetan Plis. Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt. Działania realizuje po wygranym przetargu na opracowanie kampanii 360 wspierającej launch player+.

Autor: jd

Więcej informacji: Player+, Player.pl, ITI Neovision, TVN, launch

KOMENTARZE (8) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas