Reklama2019-10-15
2

Rozterki ojca nastoletniej córki w nowej reklamie Orange (wideo)

Rozpoczęła się polska odsłona globalnej kampanii Orange „Mamy wielką moc. Mamy wielką odpowiedzialność”. Marka pokazując w niej relację ojca z nastoletnią córką zachęca, by w cyfrowym świecie zachować równowagę. Kampanię przygotowała agencja Publicis Conseil.

Orange we wszystkich krajach, w których obecna jest marka, rozpoczął kampanię „We all have great power. We all have great responsibility", w której zwraca uwagę na potencjalne zagrożenia związane z cyfrowymi narzędziami i pokazuje sposoby radzenia sobie z nimi. 

- Nowoczesne technologie są naszymi sprzymierzeńcami. Otworzyły przed nami niesamowite możliwości, to nie ulega wątpliwości. Chcemy pokazywać te dobre strony internetu i uczyć, jak radzić sobie z tymi trudniejszymi aspektami bycia online. Od wielu lat dbamy o bezpieczeństwo internautów i mądrą edukację cyfrową. Programy Fundacji Orange uczą dzieci i młodzież bycia świadomymi użytkownikami multimediów. Wdrażamy rozwiązania technologiczne i usługi bezpieczeństwa. Wyzwań jest jednak coraz więcej. Nadużywanie czasu spędzanego przed ekranem, kontakt z nieodpowiednimi treściami - to tylko niektóre zagrożenia w internecie. Z tym wszystkim muszą sobie radzić coraz młodsi użytkownicy i ich rodzice. Stąd nasz apel. Będziemy wspierać budowanie świadomości na temat roli technologii w naszym życiu i potrzeby równowagi pomiędzy tym, co wirtualne, a co realne, aby w centrum naszej uwagi pozostawał drugi człowiek - mówi Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska.

W Polsce kampania jest prowadzona pod hasłem „Mamy wielką moc. Mamy wielką odpowiedzialność”. W spocie pokazano emocje, jakie przeżywa rodzic wręczający swojej córce pierwszy smartfon. Prowokuje to u niego refleksję nad własnymi nawykami związanymi z korzystaniem z cyfrowych narzędzi. Na końcu filmu ojciec zwraca się do córki: „I proszę nie zapomnij, jak piękny jest świat. Szczególnie teraz, gdy masz go w rękach”.

Kampania prowadzona jest w telewizji oraz w internecie. Nad przygotowaniem polskiej adaptacji czuwała agencja Leo Burnett oraz dom produkcyjny Orka i studio dźwiękowe Lunapark. Za media w tej kampanii odpowiada dom mediowy Initiative Media.

Spot wyreżyserowała Katia Lewkowicz, a producentem jest Publicis Conseil.

Działania równolegle prowadzone są w 27 krajach, w których działa Orange.

W drugim kwartale br. Orange Polska zanotował przychody na poziomie ponad 2,75 mld zł, co oznacza niewielki wzrost w skali roku. Zysk operacyjny operatora wyniósł 55 mln zł.

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas