Biznes2020-02-07
1

Dostawcy z RTV Euro AGD mają terminale płatnicze, klienci mogą płacić kartą

Sieć elektromarketów RTV Euro AGD wyposażyła swoich techników-dostawców w terminale płatnicze, dzięki czemu klienci mogą płacić bezgotówkowo bezpośrednio przy odbiorze dużego sprzętu dostarczanego do domu. Usługa działa na terenie całego kraju. Jednym z partnerów technologicznych projektu jest Mastercard.

Sieć elektromarketów RTV Euro AGD wyposażyła swoich techników-dostawców w terminale płatnicze, dzięki czemu klienci mogą płacić bezgotówkowo bezpośrednio przy odbiorze dużego sprzętu dostarczanego do domu. Usługa działa na terenie całego kraju.

Jednym z partnerów technologicznych projektu jest Mastercard. Z najnowszego badania tej firmy wynika, że 68 proc. polskich konsumentów robi zakupy online, a przynajmniej raz w tygodniu realizuje je 37 proc. z nich. Kupowanie w sieci ankietowani cenią za wygodę (77 proc.), oszczędność czasu (70 proc.) i dostępność w dowolnym miejscu i o dowolnej porze (68 proc.). Jednocześnie elektronika i sprzęt AGD należą do najpopularniejszych kategorii zakupowych w e‑commerce.

RTV Euro AGD w odpowiedzi na rosnącą liczbę transakcji online i dostaw do domów postanowiło wyposażyć swoich kierowców – dostawców w terminale płatnicze umożliwiające płatności bezgotówkowe przy dostawie sprzętu do domu.

- Współcześni konsumenci chętnie korzystają z zakupów online lub mobilnych, ale są bardziej wymagający niż kiedykolwiek wcześniej. Oczekują wygodnej i szybkiej obsługi w każdym kanale sprzedaży. A te właśnie korzyści zapewniają im płatności kartą, zarówno te realizowane online, jak i za pomocą terminala płatniczego - powiedziała Kamila Kaliszyk, dyrektor ds. rozwoju rynku w polskim oddziale Mastercard Europe.

Według najnowszych danych NBP wartość transakcji kartą w III kw. 2019 roku wyniosła 208,6 mld zł i była o ponad 12 proc. wyższa niż rok wcześniej.

W 2018 r. Euro-net, właściciel sieci sklepów RTV Euro AGD oraz e-sklepów Euro.com.pl i OleOle.pl, zanotował wzrost przychodów o 13,9 proc. do 6,87 mld zł oraz 122,7 mln zł zysku netto. 616,3 mln zł wpływów firmy pochodziło z usług reklamowych.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas