Reklama2021-05-23
5

RTV Euro AGD w kampanii promuje małe polskie firmy

Sieć sklepów z elektroniką RTV Euro AGD rozpoczęła kampanię, w której promuje polskie firmy lokalne. Działania prowadzone są pod hasłem "Miesiąc polskich marek".

RTV Euro AGD wspiera polskie małe firmy prowadząc z nimi wspólną kampanię na Instagramie, która przebiega pod hasłem „Miesiąc polskich marek”. Do kampanii zostały zaproszone brandy o bardzo różnym profilu – od producentów kosmetyków, kulinariów, rękodzieła aż po dostawców ekologicznych warzyw, m.in. Your Kaya, 4 Szpaki czy Wojna Warzyw.

- Choć jesteśmy liderem rynku elektroniki użytkowej i AGD w naszym kraju, nie wszyscy zdają sobie sprawę, że jesteśmy firmą polską - mówi Katarzyna Zawada, menedżer ds. mediów społecznościowych w RTV Euro AGD. - Zanim staliśmy się dużą, ogólnopolską organizacją, zaczynaliśmy od jednego sklepu w Warszawie. Teraz staramy się wspierać mniejsze firmy, które mają ciekawe pomysły biznesowe, a jednocześnie hołdują bliskim nam wartościom. Z tego względu zaprosiliśmy do wspólnej akcji marki, które cechuje oryginalność, innowacyjność i dbałość o środowisko naturalne - dodaje.

W maju na profilu instagramowym RTV Euro AGD pojawią się posty promujące sprzęt elektroniczny oferowany przez firmę i produkty takich marek, jak: Your Kaya, Fridge, 4 Szpaki, Sosita, Lune Tea, Slaap, Soyoosh, Wojna Warzyw, Mise, Asfalt Shop.

- Chcemy pomóc firmom o jasno sprecyzowanej misji, która związana jest z troską o planetę czy zdrowie, a także markom tworzącym unikatowe, ręcznie robione akcesoria i rękodzieło artystyczne. Mamy nadzieję, że dzięki naszej wspólnej akcji więcej osób zainteresuje się ich wyjątkowym asortymentem - dodaje Weronika Wachowicz.

Kampania trwa do 17 czerwca. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada zespół RTV Euro AGD. Zdjęcia wykonał Maciej Miłoch/This is Contents.

Autor:bg

Więcej informacji:RTV Euro AGD, sklepy, kampania

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas