Reklama2019-09-16
0

RTV Euro AGD stawia na dużą dynamikę akcji promocyjnych

Sklep RTV Euro AGDSklep RTV Euro AGD

Sieć elektromarketów RTV Euro AGD wprowadza zmiany w obszarze marketingu. Przebudowano struktury marketingowe, a w komunikacji marki realizowana jest strategia 360 stopni.

Po tym, jak z końcem sierpnia br. z firmy odszedł po 4 latach pracy jej dotychczasowy rzecznik prasowy i dyrektor marketingu, Tomasz Siedlecki, nie mianowano jego następcy.

Obowiązki w zakresie marketingu przejął Grzegorz Wachowicz, dyrektor pionu handlu i marketingu w RTV Euro AGD.

- Dynamiczna rzeczywistość rynkowa wymaga dużej szybkości i efektywności operacyjnej, a przede wszystkim innowacyjnego podejścia do komunikacji z konsumentami. Klient w ostatnim czasie bardzo się zmienił: jest świadomy, wyedukowany, korzysta z informacji, analiz produktowych i rekomendacji, dzięki internetowi ma dostęp do bardzo szerokiej wiedzy. Żeby docierać do takich klientów musimy tworzyć konsekwentny przekaz, który wyróżni się na rynku i pokaże nasze technologiczne atuty - mówi  Wachowicz.

Zmiany w podejściu do komunikacji marketingowej są widoczne już od pewnego czasu. RTV Euro AGD wprowadziło dużą dynamikę akcji promocyjnych, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online, prowadząc intensywną komunikację za pośrednictwem różnych narzędzi i kanałów.

- Konsumenci korzystają obecnie z mediów społecznościowych, szukają informacji w internecie, oglądają TV, słuchają radia, oglądają billboardy, zmienił się sposób absorbcji reklamy. Sami wybierają nośniki, przez które docierają do nich informacje marketingowe. Mając tę świadomość, konsekwentnie wprowadzamy strategię marketingu 360 stopni i budowaliśmy w firmie strukturę, która zapewni skuteczną realizację tej strategii - dodaje Grzegorz Wachowicz. – A to oznaczało nieuchronne zmiany, także personalne. Cieszę się, że obecnie mamy zespół, który doskonale rozumie nowy kierunek i jest w stanie z zaangażowaniem go realizować. Zależało mi, żeby w marketingu pracowali ludzie z pasją i entuzjazmem, bo tylko dzięki temu mogą powstać unikalne, nowatorskie pomysły.

Efekty nowego podejścia do komunikacji i do obsługi klienta można już obserwować w sklepie Euro w warszawskiej Galerii Młociny. Zgodnie z najnowszymi trendami nie ma już wyraźnego podziału na online i offline, technologie i rozwiązania z obu kanałów przenikają się, żeby stworzyć przestrzeń maksymalnie przyjazną dla klienta. Z tego względu doradcy w sklepie Euro w Galerii Młociny są wyposażeni w tablety i łączność bezprzewodową, co pozwala jeszcze szybciej i sprawniej reagować na zapytania i potrzeby kupujących.

Dodatkowo w salonie na Młocinach wprowadzono ekrany digital signage, na których emitowane są dynamiczne materiały marketingowe, prezentujące ofertę produktową w lekkim, nowoczesnym ujęciu, aby klienci w sklepie mogli zapoznać się z nowościami produktowymi i zainspirować rozwiązaniami technologicznymi.

Gruntownie zmieniono też stylistykę katalogów dostępnych w sklepach, a materiały na stronie www są systematycznie unowocześniane.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas