Reklama 2019-05-07
1

Rura wypełniona wodą w centrum Warszawy promuje picie wody z kranu

W słupie reklamowym należącym do Warexpo w centrum Warszawy umieszczono konstrukcję symbolicznie nawiązującą do wodociągu. To element kampanii „Naturalnie, na bieżąco” realizowanej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji.

Konstrukcja ta ma być symbolem wodociągu. Rury i rurki w chłodnym odcieniu granatu łączą się z czerwonymi pokrętłami. Punktem centralnym jest rura wypełniona wodą.

Symboliczne przeniesienie fragmentu wodociągu do słupa reklamowego ma zwracać uwagę na działalność MPWiK Warszawa, które każdego dnia dostarcza mieszkańcom Warszawy i okolicznych gmin ponad 350 mln litrów wody – smacznej i bezpiecznej.

Tę realizację dopełnia kampania standardowa na nowoczesnych słupach typu Sawa oraz klejonych typu Traffic w całym mieście. Celem kampanii jest zachęcanie mieszkańców do picia wody z kranu, promowanie dostępności tego rozwiązania a także zdrowego i ekologicznego trybu życia.

Projekt dla Wodociągów Warszawskich to kolejna niestandardowa realizacja, jaką Warexpo przygotowało w ostatnim czasie, po kampaniach: dot. nowych zasad segregacji śmieci,  świątecznej, na Święto Niepodległości i miejskich florariach.
 

 

 

Autor: bg

Więcej informacji: Warexpo, wodociąg, Warszawa, woda z kranu

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas