Reklama2010-03-11
0

Rusza druga edycja promocji Douwe Egberts

Rozpoczyna się druga edycja programu promującego kawę Douwe Egberts. Akcję pod hasłem „Zostań ambasadorem Douwe Egberts” przygotowała agencja \Data Solutions.

W ruszającej właśnie akcji promocyjnej kawy Douwe Egberts można zostać ambasadorem tej marki, rejestrując się w serwisie internetowym dlawtajemniczonych.pl. Każdy użytkownik witryny otrzyma dwutomowego e-booka „Świat Douwe Egberts”, najaktywniejsi internauci mogą wygrać iPody, czajniki elektryczne i bony do Empiku, a wśród wszystkich osób zostaną rozlosowane aparaty fotograficzne i netbooki. Celem akcji –prowadzonej po raz drugi – jest budowanie lojalności konsumentów Douwe Egberts.

Promocji, przebiegającej pod hasłem „Zostań ambasadorem Douwe Egberts”, towarzyszy internetowa kampania reklamowa. Całą, zaplanowaną do końca roku, akcję – w tym serwis dlawtajemniczonych.pl – przygotowała agencja \Data Solutions.
 

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas