Reklama2010-01-20
0

Rusza olimpijska kampania Samsung Omnia II

W prasie, internecie i outdoorze rozpoczyna się kampania reklamowa telefonu Samsung Omnia II związana z Igrzyskami Olimpijskimi w Vancouver. Akcja podkreśla, że w urządzeniu można oglądać relację z występów Polaków na tych zawodach.

Startująca właśnie kampania reklamowa Samsunga Omnii II podkreśla, że jest on oficjalnym telefonem Igrzysk Olimpijskich Vancouver 2010. Z tej okazji firma udostępniła w serwisie internetowym omnia.samsung.pl aplikację WOW, dzięki której można oglądać olimpijskie występy Polaków zarówno przy pomocy tego urządzenia, jak i modeli Omnia Lite i Omnia i900. Reklamująca to kampania przebiega pod hasłem "Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Twojej komórce".

Akcja reklamowa jest prowadzona w prasie (tygodniki opinii, dodatki poświęcone tematyce igrzysk, magazyny komputerowe), internecie (portale biznesowe, informatyczne i komputerowe) oraz na outdoorze (spoty na ekranie LED w centrum Warszawy, scrolle i lightboxy na lotnisku Okęcie, billboardy przy trasach dojazdowych do kurortów narciarskich). Adaptację kampanii - zaplanowanej do końca lutego - przygotowała agencja Cheil Communications, która przy planowaniu i zakupie mediów współpracowała z domem mediowym Starcom.

Autor:Tomasz Wojtas / tw

Więcej informacji:Samsung Omnia II, Samsung

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas