Reklama2014-12-24
0

Rusza przetarg na kampanię polskiego makaronu na Ukrainie i w Chinach

3,15 mln euro zamierza przeznaczyć na promocję polskiego makaronu Polska Izba Makaronu. Działania będą prowadzone na Ukrainie i w Chinach.

Izba szuka agencji, która zajmie się przygotowaniem szczegółowego opisu działań informacyjno-promocyjnych, kosztorysu, kreacji i realizacją programu w przypadku akceptacji propozycji programu przez Komisję Europejską.

Kampania ma rozpocząć się najwcześniej w lutym 2016 roku i potrwa trzy lata. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 2 lutego 2015 roku.

Całkowity szacowany budżet kampanii - łącznie z wynagrodzeniem agencji wynosi 3,15 mln euro.

Autor:bg

Więcej informacji:makaron, Polska Izba Makaronu

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas