Reklama2017-06-30
0

Ruszyła kampania serów Hochland Kanapkowy

Wystartowała kampania promocyjna serów Hochland Kanapkowy. Za kreację odpowiada agencja GPD, za zakup mediów - Value Media.

Kampania potrwa pięć miesięcy, a jej głównym kanałem będzie telewizja (łącznie zaplanowano emisję 30 000 spotów i billboardów sponsorskich). Jej bohaterami będą zabawne, kreskówkowe postacie. Hasło przewodnie kampanii brzmi „Hochland Kanapkowy - Serek z charakterem”.

Dodatkowo, promocję będą wspierały działania w social media (profil na Facebooku), internecie i platformach VOD (TVN Player, TVP, Edipresse, MC Network). Zaplanowano także wykorzystanie powierzchni reklamowej na rowerach miejskich w 8 miastach - Warszawie, Białymstoku, Poznaniu, Opolu, Lublinie, Wrocławiu, Łodzi, Szczecinie, Toruniu i Rzeszowie.

Kreację spotów przygotowała agencja GPD. Za plan oraz zakup mediów odpowiada Value Media. Działania PR poprowadzi Roots PR, która odpowiada za media relations, współpracę z blogosferą oraz przygotowanie eventu prasowego.

Autor:jd

Więcej informacji:Hochland Kanapkowy, Hochland

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas