Reklama2015-10-02
3

Ruszyła Narodowa Loteria Paragonowa, reklamują ją fryzjer i „samochody marzeń” (wideo)

Ministerstwo Finansów zaczęło zaplanowaną na rok Narodową Loterię Paragonową zachęcającą do brania paragonów przy zakupie produktów i usług. Akcję - realizowaną przez agencje Unique One i NuOrder - wspiera kampania reklamowa.

Aby wziąć udział w Narodowej Loterii Paragonowej, wystarczy zrobić w dowolnym miejscu zakupy za minimum 10 zł, odebrać paragon fiskalny, zachować go i zarejestrować na stronie loteriaparagonowa.gov.pl. Co miesiąc będą odbywać się losowania nagród: samochodów Opel Astra (te losowania będą transmitowane w TVP Regionalnej o godz. 21.00) oraz notebooków i tabletów (wyniki tych losowań będą publikowane na stronie loterii).

Ponadto co kwartał losowany będzie Opel Insignia wśród uczestników loterii, którzy dokonali zakupu w branży premiowanej. Pierwszą z takich branż jest fryzjerstwo i inne zabiegi kosmetyczne.

Loteria potrwa do końca września przyszłego roku. Jej celem jest uświadomienie Polakom, że biorąc paragony przy zakupach przyczyniają się do kształtowania uczciwego obrotu gospodarczego.

- Dzisiaj tylko 7 proc. z nas przy zakupie towarów i  zaledwie 5 proc. przy zakupie usług, w sytuacji kiedy nie otrzymuje paragonu - upomina się o niego. To zdecydowanie za mało i to chcemy zmienić. Wierzymy, że pozytywne skutki akcji będziemy odczuwać przez lata - komentuje Izabela Leszczyna, wiceminister finansów i pełnomocnik rządu ds. informacji i edukacji finansowej. - Doświadczenia innych krajów, które wcześniej zorganizowały narodową loterię, np. Słowacji czy Portugalii, pokazują, że obywatele podchodzą do tego pomysłu z życzliwym zainteresowaniem. Zakładamy, że nasza akcja także spodoba się Polakom - dodaje.

Za przygotowanie i obsługę akcji odpowiadają agencje Unique One i NuOrder, które zdobyły to zlecenie w przetargu Ministerstwa Finansów

Do zadań Unique One należy m.in. przygotowanie studia telewizyjnego i przeprowadzenie losowań, świadczenie telefonicznej infolinii loterii, przygotowanie i dostarczenie materiałów POS i gadżetów promujących akcję, natomiast razem z NuOrder odpowiada też za zaplanowanie i realizację działań reklamowych w internecie oraz samej strony internetowej loterii. Budżet na realizację akcji wynosi ok. 9 mln zł.

Loteria będzie wspierana kampanią reklamową. Bohaterem pierwszego spotu jest fryzjer goniący swojego klienta po to, by dać mu paragon za wykonaną usługę.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne z oferty TVP i Polsatu), radio (m.in. RMF FM i Radio Zet) oraz internet. Jej pierwszy etap potrwa do grudnia.

Za kreację i produkcję spotów oraz klipu instruktażowego odpowiadała agencja Brain. Planowaniem i zakupem mediów do kampanii we własnym zakresie zajmuje się Ministerstwo Finansów.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas