Reklama2015-10-26
0

Ruszyła pierwsza kampania reklamowa startupu Booksy (wideo)

Ruszyła pierwsza kampania reklamowa polskiego startupu Booksy - systemu do zarządzania i optymalizowania biznesu usługowego. Media do niej zaplanował i kupił dom mediowy Media Group.

Kampania Booksy obejmuje emisję billboardów sponsorskich w kanałach tematycznych z oferty TVN do końca listopada br. Reklamy ilustrują możliwości, jakie daje Booksy każdemu użytkownikowi, m.in. wgląd do kalendarzy pracowników i możliwość zarządzania nimi za pomocą dowolnego urządzenia mobilnego, rezerwację wizyty u wybranego specjalisty z własnego smartfona, o dowolnej porze.

Aplikacja działa na systemach Android i iOS. Najpierw wdrożona została w USA, a potem w Polsce. W tej chwili korzysta z niej 7500 usługodawców i tysiące klientów umawiających się na wizyty. W ciągu kilku ostatnich miesięcy Booksy rozpoczęło działalność w czterech nowych krajach.

Za kreację nowych reklam odpowiada dział marketingu Booksy. Zakup mediów na potrzeby kampanii realizuje dom mediowy Media Group.

Autor:bg

Więcej informacji:Booksy, startup

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas