Internet2011-12-03
0

Ruszyła platforma Sharp FanLabs

Sharp, oficjalny partner UEFA Euro 2012, uruchomiła platformę sharpfanlabs.com, umożliwiającą zbieranie danych dotyczących sposobu kibicowania Europejczyków.

Platforma, która wystartowała tuż po piątkowym losowaniu grup finałowych przyszłorocznych mistrzostw Europy, jest jednym z elementów aktywności realizowanych przez Sharp w ramach badania kibiców piłkarskich Sharp FanLabs (więcej na ten temat).

www.sharpfanlabs.com powstała w 8 wersjach językowych, w tym w języku polskim. Na stronie znalazły testy i ankiety, dzięki którym możliwe będzie gromadzenie danych na temat kibiców z poszczególnych krajów, a następnie ich monitorowanie i analizowanie.

Wyniki ankiet i testów będą uzupełnione o dane uzyskane poprzez mobilne aplikacje przygotowane dla użytkowników smartfonów i tabletów, a także o dane biometryczne, które firma Sharp zbierze podczas Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie, a które przeprowadzane będą w specjalnie przygotowanych ciężarówkach Sharp FanLabs Truck.

Sharp przeprowadzał testowe badania kibiców podczas odbywających się w 2011 r. spotkań eliminacyjnych oraz meczów towarzyskich. Dzięki temu dostępne są pierwsze, bardzo wstępne wyniki badań na temat kibiców z 16 zakwalifikowanych do rozgrywek krajów.

Autor:km

Więcej informacji:Sharp FanLabs, Sharp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas