Reklama2009-10-09
1

Ruszyła promocja konsumencka margaryny Delma Extra

Unilever Polska rozpoczął promocję konsumencką margaryny DelmaExtra. Za opracowanie koncepcji i realizacje promocji odpowiadaagencja IQ Marketing.

Promocja oparta jest na mechanice loterii i konkursu. Może wziąćw niej udział każdy, kto zakupi dwa opakowania promocyjne DelmyExtra, a następnie wyśle SMS-a z unikalnymi kodami numerycznymiznajdującymi się na opakowaniu.

Na zwycięzców loterii czekają 3 główne nagrody pieniężne wwysokości 25000 zł. Dodatkowo każdego dnia promocji będzie losowanakwota pieniężna w wysokości 1000 zł. W konkursie do wygrania jest4300 eleganckich zestawów "solniczka z pieprzniczką" (100 zestawówdziennie). Wystarczy wysłać smsa najbliżej pełnej godziny.

delma

W ramach komunikacji promocji IQ Marketing przygotowała kreacjęreklam prasowych i materiałów POS. Za stronę www i obsługęplatformy sms odpowiada AtomClick, dział interaktywny agencji IQMarketing. Spot telewizyjny przygotowała agencja Lowe GGK.

Akcja promocyjna trwa do 26 października 2009 roku.

Autor:pr

Więcej informacji:Delma, Delma Extra

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas