Reklama2011-03-18
0

Ruszyła wiosenna kampania Premio

Pod hasłem „Kochasz swoje auto? My również” ruszyła wiosenna kampania reklamowa sieci serwisów samochodowych Premio. Akcja obejmuje radio, internet i punkty sprzedaży.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa Premio informuje o najważniejszych usługach w ofercie tej sieci. Celem akcji – utrzymanej w dynamicznej, wiosennej stylistyce –jest wzrost świadomości Premio wśród kierowców. Działania są prowadzone pod hasłem „Kochasz swoje auto? My również”, które towarzyszy komunikacji tej sieci od dawna, a ostatnio było wykorzystywane w zimowej odsłonie kampanii (więcej o tej akcji).



Obecna akcja obejmuje radio (reklamy w RMF FM, Radiu ZET, Trójce i wybranych stacjach regionalnych, sponsoring faktów sportowych w RMF FM), internet (serwisy motoryzacyjne i biznesowe z portfolio Onet.pl, Gazeta.pl, Money.pl, Interia.pl, Samar.pl i Polskapresse) oraz same serwisy Premio (gazetki i plakaty).
 

Kreacja kampanii – zaplanowanej w radiu do 8 kwietnia – została przygotowana na poziomie europejskim, a zakupem mediów zajęły się domy mediowe Universal McCann i Upgrade Marketing.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas