Reklama2014-01-20
0

Ryanair: nowa kadra kierownicza, Kenny Jacobs pierwszym szefem marketingu

Ryanair przeprowadza zmiany w swojej kadrze kierowniczej wyższego szczebla, tworząc m.in. stanowisko dyrektora ds. marketingu, które obejmie Kenny Jacobs.

Kenny Jacobs przechodzi do Ryanaira z firmy Moneysupermarket (zarządzającej porównywarką cenową o takiej samej nazwie), gdzie również pełnił rolę szefa marketingu.

Wcześniej pracował m.in. w Tesco Ireland (jako marketing director) i Tesco UK (brand director) oraz w niemieckiej Metro Group.

Pozostałe zmiany w kadrze kierowniczej Ryanair, które wejdą w życie 1 lutego br., mają charakter wewnętrzny. Michael Hickey (dotychczasowy director of engineering) awansował na stanowisko group director of operations, David O’Brien (director of operations) - na funkcję chief commercial officer, Peter Bellew (deputy director of flight operations) - na stanowisko head of sales & marketing, Dara Brady (deputy head of web development) - na funkcję head of web development, Lesley Kane (head of sales & marketing) - na stanowisko head of groups & corporate sales, Adrian Dunne (deputy director of ground operations) - na stanowisko director of operations, Derek Quinn (deputy director of engineering) - na funkcję director of engineering), a Carol Sharkey (deputy director of safety) - na stanowisko director of safety & security.

Autor:km

Więcej informacji:Ryanair, Kenny Jacobs

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas