Prasa2016-11-23
0

Rynek dwutygodników poradnikowych. „Przyjaciółka” liderem przed „Tiną”

Pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet niezmiennie zajmuje „Przyjaciółka”, która wyprzedza „Tinę”. W sierpniu br. wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło pismo „Naj”.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w sierpniu 2016 roku wyniosła 202 903 egz. i w porównaniu do sierpnia 2015 roku zmalała o 17,20 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten niezmiennie jest na pierwszym miejscu w swoim segmencie.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajmuje „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 33,78 proc. do 159 742 egz.

Oczko niżej uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 83 413 egz., po spadku o 41,27 proc. - największym w zestawieniu.

Za podium znalazła się „Pani Domu” (Edipresse Polska). W badanym miesiącu sprzedawała się średnio w liczbie 81 407 egz., notując stratę wynoszącą 34,41 proc.

Zobacz tabelę

W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Pani Domu” - było to 5,62 proc. Z kolei największy spadek, wynoszący 9,82 proc., odnotowała tutaj „Przyjaciółka”.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas