Prasa2011-05-25
0

Rynek tygodników lokalnych - raport

W marcu br. większość najpopularniejszych tygodników lokalnych zanotowało spadki sprzedaży. Najlepszy wynik należał do gazeta “Regionalna”, zaś najwięcej stracił “Tygodnik Ostrołęcki”.

Liderujący zestawieniu tygodnik “Regionalna” (MKM), który ukazuje się na terenie powiatów Żary, Żagań i Nowa Sól, miał w marcu br. średnią sprzedaż ogółem wynoszącą 28 303 egz. Oznacza to wzrost względem marca 2010 roku o 2,93 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez Wirtualnemedia.pl, na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Na drugim miejscu znalazł się “Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka) z wynikiem na poziomie 26 490 egz., po spadku o 3,94 proc.

Trzecia lokata należała do “Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie), którego sprzedaż ogółem w trzecim miesiącu br. wyniosła 26 123 egz., czyli o 6 proc. mniej niż rok wcześniej.

Najwięcej w marcu br. stracił zajmujący czwarte miejsce “Tygodnik Ostrołęcki” (Media Regionalne), którego wynik zmalał o 12,8 proc. do 21 441 egz.

Z kolei największy wzrost odnotował “Obserwator Lokalny” (Agencja Wydawnicza Agard). Jego sprzedaż ogółem poszła do góry o 4,41 proc. do 8 799 egz. Tytuł ten uplasował jednak dopiero na pozycji trzynastej.

Zobacz tabelę

W rankingu ujęto 15 tygodników lokalnych o najwyższej średniej sprzedaży, notowanych w ZKDP.

Autor:pp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas