Reklama 2018-10-31
0

Rzecznik Praw Dziecka patronuje kamapnii Hasbro

Ruszyła kampania producenta gier Hasbro, promująca planszówki jako kreatywną formę rozwoju, integracji i zabawy. Akcji patronuje Rzecznik Praw Dziecka.

Akcja "Odlotowy Playroom!" skierowana jest głównie do placówek oświatowych. Mogą wygrać metamorfozę swojej świetlicy w nowoczesny Playroom - pokój gier planszowych dla dzieci. Każda zgłoszona placówka otrzymuje też zestaw scenariuszy ułatwiających wychowawcom prowadzenie zajęć świetlicowych dla dzieci.

Nagrody otrzyma te świetlica, która zdobędzie najwięcej głosów w internetowym konkursie. Kolejne 50 palcówek zdobywa zestwy gier planszowych i naklejek do dekoracji świetlicowych ścian. Dodatkowe głosy dla wskazanej świetlicy można zdobywać, kupując planszówki Hasbro w sieci sklepów Smyk.

Akcji towarzyszy kampania w punktach sprzedaży sieci Smyk, w internecie, na kanałach YouTube influencerów oraz na kanałach telewizyjnych  dla dzieci.

„Odlotowy Playroom” to pierwsza akcja marki Hasbro zrealizowana na nowej platformie komunikacji „Się gra się ma”. Za nową platformę oraz strategię, kreację i organizację akcji odpowiada agencja ADdvalue. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

Autor: jd

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas