Telewizja2016-06-18
22

„Rzeczpospolita” i „Gazeta Polska” promowane w wieczornym przeglądzie prasy w TVP Info

W wieczornym paśmie TVP Info emituje cykl „Na pierwszej stronie”, w którym omawiane są artykuły z pierwszych stron wydań dzienników i tygodników. Telewizja Polska lokuje tam komercyjnie kilka tytułów, m.in. „Rzeczpospolitą” i „Gazetę Polską”.

Program „Na pierwszej stronie” w TVP Info emitowany jest codziennie około godz. 23.00. W jednominutowym cyklu prezentowane są okładki trzech pism drukowanych, a lektor krótko omawia artykuły na pierwszej stronie.

Na planszy początkowej widnieje informacja o lokowaniu produktu, a na końcu TVP Info podaje, które konkretnie tytuły były w tym odcinku promowane komercyjnie.

Jak wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl centrum informacji TVP, pisma do przeglądu prasy wybierane są każdego dnia.

- Obecnie jest to wybór spośród dziewięciu tytułów. Część z tytułów jest lokowana w sposób komercyjny. Szczegółów handlowych niestety nie możemy ujawniać - tłumaczy Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVP.

Umowy z wydawcami zawierało biuro reklamy TVP. Wśród promowanych komercyjnie tytułów znalazły się m.in. „Rzeczpospolita” i „Gazeta Polska”.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w maju 2015 roku udział TVP Info w rynku telewizyjnym wyniósł 3,09 proc.

Autor:Łukasz Brzezicki

KOMENTARZE(22)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas