PR2019-08-07
0

Sabre Polska klientem Employer Branding Institute

Firma Sabre Polska, dostawca technologii w branży turystycznej, wybrała Employer Branding Institute do kompleksowej obsługi w ramach wypracowania strategii employer brandingu.

Umowa obejmuje działania w zakresie strategicznej obsługi employer brandingowej z naciskiem na wyznaczenie kierunku strategicznego.

Za obszar strategii odpowiada Kinga Makowska, head of strategy agencji. Za koordynację działań odpowiedzialny będzie creative strategist Bartosz Furtak, zaś za całościową współpracę i obsługę Kaja Gryciak, client service manager.

Ze strony Sabre Polska projekt będzie koordynował zespół składający się z przedstawicieli kadry zarządzającej, HR, rekrutacji i komunikacji.

Strony nie podają na jaki okres została podpisana umowa. Agencja została wybrana w drodze przetargu i rekomendacji.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas