Prowadzona pod hasłem „Nie musi ci nic przeszkadzać” kampania marki Sachol (produkowanej przez Valeant) ma uświadomić konsumentom, że nie muszą godzić się na ból i dyskomfort, nawet jeśli ich natężenie jest niewielkie. Za jej koncepcję i realizację odpowiada agencja 38PR & Content Communication.
Kampania jest oparta na stronie internetowej niemusicitoprzeszkadzac.pl, która porusza medyczne i psychologiczne aspekty związane z bólem i zmianami w obrębie błony śluzowej jamy ustnej. Akcja ma budować świadomość, że nie musimy i nie powinniśmy godzić się na ból i dyskomfort, ponieważ w wielu przypadkach możemy szybko i skutecznie go zniwelować, odzyskując dzięki temu spokój.
W ramach akcji powstał również film promocyjny, który pokazuje w jaki sposób, często nieświadomie, ludzie zachowują się, gdy odczuwają dyskomfort w jamie ustnej. Bólu można pozbyć się w szybki sposób, stosując produkty Sachol. Podobny przekaz pojawi się w filmie przygotowanym w ramach kampanii przez youtuberów prowadzących kanał Jelenie Jaja, którzy w zabawny sposób pokażą, jakich problemów może przysporzyć ignorowanie bólu w jamie ustnej.
Akcja „Nie musi ci to przeszkadzać” obejmuje także działania PR, współpracę z blogerami oraz reklamy na Instagramie.
Za koncepcję i realizację działań komunikacyjno-promocyjnych odpowiada agencja 38PR & Content Communication.