Reklama2015-04-16
1

Sadolin Extra w reklamach „testowany przez pogodę” (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa lakierobejcy ochronno-dekoracyjnej do drewna Sadolin Extra (produkowanej przez AkzoNobel). Akcja, przygotowana przez Lemon Sky J. Walter Thompson Poland i MediaCom Warszawa, przebiega pod hasłem „Testowany przez pogodę”.

Spot Sadolinu Extra przekonuje, że produkt ten zabezpiecza drewno na zewnątrz przed działaniem wszystkich czynników atmosferycznych, zapewniając do 8 lat takiej ochrony.

Reklama jest emitowana w telewizji. Kampania będzie prowadzona przez cały letni sezon remontowy. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Kreacją i produkcją reklamy zajęła się agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland, która pozyskała to zlecenie w przetargu (nie podano, które inne agencje brały w nim udział). Adaptacje polskiego spotu będą emitowane na rynkach zagranicznych.

Autor:tw

Więcej informacji:Sadolin, AkzoNobel

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas