Reklama2015-04-21
4

„Samo najlepsze. Dla dzieci!” w kampanii dżemów Łowicz Extra Gładki (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży linii dżemów Łowicz 100 proc. z Owoców Extra Gładki (produkowanych przez firmę Agros-Nova). Akcję, przebiegającą pod hasłem „Łowicz. Samo najlepsze. Dla dzieci!”, przygotowały firmy Brand Place, Lemon Film, Bistro i MediaCom Warszawa.

Kampania podkreśla, że dżemy Łowicz 100 proc. z Owoców Extra Gładki opracowano w odpowiedzi na to, że 75 proc. dzieci nie lubi pestek, skórek czy kawałków owoców w dżemie - co dobitnie pokazują sceny i piosenka w spocie telewizyjnym. Dlatego promowane produkty nie zawierają takich składników. W reklamie prezentowane są wszystkie trzy wersje smakowe tych dżemów.

Spot jest emitowany w kanałach z oferty TVN, Polsatu, TVP i IDMnetu oraz kinach. Kampania obejmuje też internet, prasę oraz punkty sprzedaży. Jest skierowana głównie do dzieci i ich matek.

Kreacją reklamy zajęła się agencja Brand Place, reżyserią - Damian Pietrasik, produkcją - Lemon Film, a postprodukcją - studio Bistro. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Autor:tw

Więcej informacji:Łowicz, dżem, Łowicz Extra Gładki

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas