Reklama2023-02-23
15

„Więcej warzyw” - Stachursky w boysbandowej reklamie sosów Łowicz

Stachursky w spocie sosów ŁowiczStachursky w spocie sosów Łowicz

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej sosów kulinarnych Łowicz (produkowanych przez Maspex) pod hasłem „Więcej warzyw”. W internetowym spocie piosenkarz Stachursky występuje jako lider boysbandu.

Kampania pod hasłem „Więcej warzyw” jest oparta na przeróbce popowego hitu z lat 90. „Everybody” wykonywanego przez boysband Backstreet Boys. W spocie pokazano sosy Łowicz od zbioru i transportu warzyw, z których są produkowane, przez zakupy w sklepie po przyrządzanie i jedzenie dań z ich użyciem. Podkreślono, że jeden słoik sosu powstaje z prawie kilograma warzyw.

Pierwszy etap kampanii ruszył latem 2021 roku.

 

Obecna odsłona obejmuje też dłuższy spot internetowy, w którym wykonawca dance’owy Stachursky jako lider boysbandu śpiewa i tańczy do przeróbki „Everybody”. Zmieniony tekst opowiada o różnych wariantach sosów Łowicz i potrawach, które można z nich przygotować.

Spot przypomina teledysk boysbandów sprzed ponad dwóch dekad. Eksponowane są sosy Łowicz (Stachursky wyskakuje ze słoika, bohaterowie tańczą na zakrętce i w kuchni) i warzywa (twarz bohatera jako pomidor).

Podobną, kiczowatą stylistykę ma emitowana od połowy stycznia reklama pasty do zębów ON z Krzysztofem Ibiszem w roli głównej.

 

Za obsługę reklamową sosów Łowicz odpowiadają 2012 Agency (kreacja kampanii) i Starcom (planowanie i zakup mediów).

Konwencję muzyczną ma też rozpoczęta przed rokiem kampania dżemów Łowicz, w której pojawia się przebój „Tyle słońca w całym mieście” Anny Jantar.

Autor:tw

Więcej informacji:Stachursky, Maspex, Łowicz

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas