Reklama2019-08-26
0

Samsung przymierza się do przetargu reklamowego

Samsung Electronics Polska planuje przetarg reklamowy.

Do wybranych agencji reklamowych  trafiły zapytania o zainteresowanie wzięciem udziału w przetargu. Na razie marketer nie zdradza dalszych szczegółów.

W czerwcu br. Samsung w ramach swoich działań reklamowych promował smartfony z linii Galaxy S10. W akcję zaangażowano Zofię Zborowską, Zuzę Kołodziejczyk, Victora Borsuka i parę podróżników Busem przez Świat. Akcję zrealizowały Leo Burnett (koncept, kreacja), VML (działania digital), dfusion communication (PR) oraz Starcom (planowanie i zakup mediów).

Z kolei lipcową kampanię lodówek przygotowały Cheil we współpracy z Selfish3 Production (planowanie i zakup mediów - Starcom).

Autor:jd

Więcej informacji:Samsung, przetargi

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas