Reklama2011-05-24
5

Samsung reklamuje pralki Eco Bubble (wideo)

W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży startuje kampania reklamowa pralek Samsung Eco Bubble. Akcję przygotowały firmy FireFly Creation, Starcom i Euro RSCG Sensors.

Kampania wprowadzonych właśnie do sprzedaży pralek Samsung Eco Bubble przebiega pod hasłem „Zmieniamy zwykłe pranie w ochronną moc bąbelków”. Akcja podkreśla innowacyjność zastosowanego w tych urządzeniach rozwiązania, które chroni delikatne tkaniny, zwiększa efektywność prania oraz pozwala zaoszczędzić do 70 proc. energii elektrycznej. W ramach kampanii uruchomiono serwis samsungecobubble.pl.




 

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały informacyjne i tematyczne, m.in. TVP, Polsat, TVN, TVN Style, TVN24, Polsat Cafe), prasę (magazyny lifestyle’owe dla kobiet, wnętrzarskie i parentingowe), internet (największe portale informacyjne, serwisy dla kobiet, porównywarki cenowe, portale aukcyjne, Google) oraz punkty sprzedaży (ekspozycje nawiązujące do kreacji ATL i standy z materiałami POS).

Za adaptację spotu telewizyjnego oraz przygotowanie kreacji prasowych i internetowych odpowiedzialna jest agencja FireFly Creation. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom, a działania public relations prowadzi agencja Euro RSCG Sensors.

Autor:tw

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas