Reklama2009-07-09
0

Samsung uruchamia kampanię promującą smartfon Jet (wideo)

Firma Samsung Electronic uruchomiła kampanię marketingowąwspierającą premierę jej najnowszego smartfona o nazwie Jet.

Warta 5 milionów funtów kampania koncentruje się wokół pojęcia"Impatience is a Virtue" ("Niecierpliwość jestCnotą"), podał Marketing Week.

Pierwszy, trwający 60 sekund spot telewizyjny promujący telefonkoreańskiego producenta, przygotowała agencja reklamowa GreyLondon.




Cała kampania obejmuje również reklamy w kinach, prasie, mediachcyfrowych, plakaty reklamowe, materiały w punktach sprzedaży, PRoraz działania BTL (below-the-line).

Agencja Grey została w czerwcu wybrana przezSamsunga tzw. agencją wiodącą (lead agency).

Autor:km

Więcej informacji:Samsung, smartfon Jet

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas