Reklama2008-03-10
0

San Markos 'otworzył' Futura Park Wrocław

5 marca 2008 swoje podwoje otworzył park handlowy Futura Park. Zaprzygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowej odpowiadaagencja San Markos.

Potencjalnymi klientami nowo otwartego parku handlowego sąkobiety i mężczyźni w wieku 18-54 lat, robiący zakupy w tego typucentrach co najmniej raz w miesiącu. Głównym przekazem komunikacjizwiązanym z otwarciem parku jest poinformowanie klientów o miejscu,w którym szybko, wygodnie i kompleksowo można zrobić zakupy.

Kampania związana z Futura Park potrwa trzy miesiące i obejmiedziałania ATL, BTL oraz liczne imprezy i działania ambientowe. Zagłówne kanały komunikacyjne posłużą: prasa, radio, outdoor,autobusy.

Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowyMediaOn.

Autor:pr

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas