Na początku maja agencja Platinium Cast PR została wybrana do medialnej obsługi marki produktów higienicznych Sanex (Colgate-Palmolive).
W ramach współpracy Platinium Cast będzie odpowiadać za realizację kompleksowych działań komunikacyjnych. Agencja będzie opracowywać strategie i koncepcje kreatywne, prowadzić biuro prasowe oraz tworzyć materiały contentowe.
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Platinium Cast, ponieważ doceniamy komunikacyjne kompetencje agencji, doskonale wyczucie rynku kosmetycznego w Polsce, zaangażowanie w prowadzone projekty oraz partnerstwo, z jakim agencja podchodzi do swoich Klientów. Wierzymy, że nasze działania pomogą wzmocnić świadomość marki, realizować kreatywne projekty i w sposób innowacyjny rozwijać komunikację Sanex - komentuje Aleksandra Hamułka, brand manager CEE w Colgate-Palmolive.
Po stronie Platinium Cast za działania media relations odpowiada Lena Zyhalova - media relations manager z zespołu Natalii Klaro (head działu PR).