Reklama2022-06-02
4

Sara James polską ambasadorką Equal Spotify Global

Sara James została globalną pierwszą polską ambasadorką programu Spotify Equal i najmłodszą w historii w tym gronie. Z tej okazji ukazał się pierwszy w całości anglojęzyczny utwór wokalistki – „My Wave".

Dołączająca do inicjatywy Spotify Equal Global w czerwcu 14-letnia Sara James będzie pierwszą z Polski i najmłodszą ambasadorką programu w historii.

Sara James dała się poznać szerokiej publiczności dzięki wygranej w 4. edycji programu telewizyjnego „The Voice Kids" oraz zajęciu drugiego miejsca w finale Eurowizji Junior w 2021 roku.

Sara James na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku

1 czerwca, czyli w dniu dołączenia Sary James do programu Spotify Equal, ukazał się także jej najnowszy singiel „My Wave", który jest pierwszym w całości anglojęzycznym utworem wokalistki. W tym miesiącu jej wizerunek pojawi się również na okładce globalnej playlisty Equal oraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Spotify Polska (@spotifypoland)

– To niesamowite, że dostałam szansę reprezentowania tak fantastycznej inicjatywy jak Spotify EQUAL. Równouprawnienie i wspieranie kobiet to dla mnie wyjątkowo ważny temat – dzisiejsze czasy są ciężkie, ze względu na presję, oczekiwania, rywalizację z jaką musimy mierzyć się na co dzień, dlatego to niezwykle istotne, aby podkreślać siłę kobiet i walczyć o to by ta siła była dostrzegana i doceniana – komentuje swoje dołączenie do grona ambasadorek equal Sara James.

Do tej pory w akcji Spotify Equal udział wzięły Sarsa, Daria Zawiałow, Monika Brodka, Ewa Farna, Luna, Natalia Szroeder. Kampania Spotify Egual ruszyła wiosną ubiegłego roku.

Equal Music Program ma wspierać utalentowane artystki w branży muzycznej. W ramach akcji powstają globalne i lokalne playlisty promujące muzykę tworzoną i wykonywaną przez kobiety.  Akcja ma na celu przeciwdziałanie nierówności płci w przemyśle muzycznym poprzez podkreślanie pracy artystek na całym świecie, poszerzenie zasobów i możliwości oraz zapewnienie długofalowej globalnej kampanii promocyjnej.

Autor:jd

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas