Telewizja2013-09-25
6

„Sąsiad na widelcu” Łukasza Grassa przegrywa z konkurencją

Trzy pierwsze odcinki nowego programu „Sąsiad na widelcu”, prowadzonego przez Łukasza Grassa, oglądało średnio 920 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji kulinarnego teleturnieju zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym.

„Sąsiad na widelcu” na antenie TVP1 pokazywany jest w soboty o godz. 18.25, począwszy od 7 września br. Trzy pierwsze odcinki programu oglądało średnio 918 tys. widzów, co przełożyło się na 9,44 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 6,95 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Jedynka w czasie emisji nowego teleturnieju przegrywa walkę o widza ze wszystkimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje w tym paśmie TVN, nadająca „Kuchenne rewolucje” i początek „Faktów”, co daje tej stacji 14,63 proc. udziału. Drugie miejsce należy do Polsatu, który emituje program „Fat Killers - zabójcy tłuszczu” (zobacz dane oglądalności tego reality-show) oraz „Wydarzenia” i ma 12,19 proc. udziału, a trzecie - do TVP2 („Sport telegram”, „Pogoda” i kulisy „Postaw na milion”; 9,75 proc.).

W grupie komercyjnej TVP1 zajmuje trzecie miejsce, wygrywając z TVP2.

Zobacz tabelę


W każdym odcinku teleturnieju kulinarnego „Sąsiad na widelcu” dwie sąsiadujące rodziny jako osobne drużyny rywalizują w przygotowaniu swoich ulubionych potraw - obiadu wraz z deserem. W trakcie gotowania rad uczestnikom udzielają szefowie kuchni: Robert Sowa oraz Ewa Olejniczak. O tym, która z drużyn zwycięży, decydują przechodnie i sąsiedzi, którzy degustują przygotowane w programie potrawy. Format prowadzi Łukasz Grass, a za jego produkcję odpowiada firma Rochstar.

>>> „Sąsiad na widelcu” w TVP1 (fotogaleria)

 

Autor:pp

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas