Reklama2016-12-07
2

Scholz&Friends przejmuje od agencji Grey obsługę programu SmartDom

Agencja Scholz&Friends Warszawa z początkiem stycznia 2017 roku rozpocznie obsługę reklamową programu SmartDom sieci Plus i Cyfrowego Polsatu.

Ostatnio, od 2014 roku obsługą reklamową programu SmartDom zajmowała się agencja reklamowa Grey Group.

Wzięła ona udział w prowadzonym teraz przetargu. Została jednak pokonana przez agencję Scholz&Friends Warszawa. Teraz ta zajmie się kompleksową obsługą reklamową SmartDomu.

W rozpoczętej w połowie listopada świątecznej kampanii SmartDomu występują - podobnie jak we wszystkich wcześniejszych kampaniach - Joanna Brodzik i Paweł Wilczak. Tym razem doradzają w świątecznych zakupach.

Autor:bg

Więcej informacji:Scholz&Friends, Grey, SmartDom

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas