Reklama2011-07-20
0

Scholz & Friends Warszawa będzie reklamować Złote Tarasy jako „zew miasta”

Scholz & Friends Warszawa wygrała przetarg na obsługę działań marketingowych centrum handlowego Złote Tarasy. Agencja będzie współpracować przy tym z firmami LubięTo i MediaOn.

Komunikacja marketingowa warszawskiego centrum handlowego Złote Tarasy będzie prowadzona pod hasłem „Złote Tarasy - zew miasta”. Komunikaty będą kierowane do obecnych i przyszłych klientów w ramach platformy „Homo urbanus”, którą w przetargu zaprezentowała agencja Scholz & Friends Warszawa.

Scholz & Friends Warszawa na potrzeby nowej kampanii Złotych Tarasów będzie odpowiadać za strategię komunikacji, kreację w zakresie ATL, direct, digital (w tym mediów społecznościowych), eventów i ambient marketingu oraz rekomendacje działań mediowych. Przy tej komunikacji pracować będą również agencja LubięTo - Social Media Agency (działania w social media i technologiczne aspekty strony internetowej) oraz dom mediowy MediaOn (planowanie i zakup mediów). Natomiast Scholz & Friends Warszawa będzie odpowiadać za nadzór strategiczno-kreatywny całego projektu.

Poprzednio obsługą kreatywną Złotych Tarasów zajmowała się agencja Communication Unlimited. Umowa z Scholz & Friends Warszawa została zawarta na półtora roku.

Autor:tw

Więcej informacji:Złote Tarasy, zew miasta

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas